en fredagkväll i skogen



Utflyktsmånaden maj, del 3! En fredagkväll kom Mikaela och Marie på att de ville gå ut i skogen och dricka vin. Jag är ju noll intresserad av vin men är gärna ute i skogen, så varför inte!


När Liam och jag kom fram till det utvalda vindskyddet var stämningen redan hög; jag vet ej vad som försiggår här. :)



Det går åt mycket choklad när man är i skogen! Och Baileys. :) Liam lagade en hel termos med kaffe till mig (jag dricker ju inte kaffe annars så vet typ inte hur man gör?) så att jag kunde dricka hälften kaffe + hälften Baileys vilket jag GILLAR.



Förstår om ni tycker att vi är knäppa som väljer att gå ut i skogen och dricka alkohol en fredagkväll. Det tyckte nog vi också? Men kul var det!






Det ägnades en del energi åt att grilla sockerbitar (godiset alltså) på pinne en och en. :)



Skål! Liam fick skåla i vatten, han körde ju bil. :)



Mitt livs kärlek.


När det blev mörkt och sent körde Liam och jag hem och de andra sov över i skogen. Nästa gång sover jag också över!

Paperwing | Himalaya

No comments :

Post a Comment