fjällalbumet



Som folk brukar tycka om att anmärka på så tar jag sjukt mycket bilder, alltså helt sjukt mycket bilder. För att jag älskar det. Ja och vad gör man med alla de där bilderna man tar då? Jo man sätter dem i album förstås! Det tycker jag också så hemskt mycket om! Som det här fjällalbumet som Johan fick i julklapp. Det har 24 blad så att han kunde få ett om dagen som en adventskalender (mest för att jag tycker att det är så roligt att slå in 24 paket), och så band jag ihop dem i efterhand.

***

As people like to tell me, I take an insane amount of photos, seriously an insane amount. Because I love it. And then what to do with all the photos? Well, I put them in albums, of course! Because I like that too a lot. Like this mountain album that Johan got for Christmas. It was 24 pages so that he could get one a day in December as an advent calendar (mostly because I love gift wrapping 24 presents), and then I bound them afterwards. I love photo albums!


Jag älskar fotoalbum!

4 comments :