jag dansar!


Vet ni en fantastisk grej? DET FINNS BILDER PÅ MIG.

Somliga av er vet ju att jag blir ledsen ibland över att det aldrig finns några bilder på mig. Som fotograf är jag alltid bakom kameran, och ibland när jag ser på bilderna efter fester och tillställningar känns det som att alla var där utom jag själv ... Särskilt när det gäller dans. Vad jag vet finns det hittills inga, alltså noll, bilder på mig när jag dansar. Och ändå är det det jag gör mest.

Men så hade vi den fantastiska människan, dansaren och fotografen Joel Höglund närvarande på the Blues Garden. Och han fotade mig. Inte bara fotade, utan han lyckades med att fånga mig så att jag känner igenom mig själv.

Så nu, kära mamma, kan du sluta tjata! Här kommer ett helt inlägg alldeles fullproppat med bilder på mig! Såhär ser jag ut när jag dansar blues - både för och följer, faktiskt, eftersom det är Mattias jag dansar med just här:


Och så sjöng jag.


Och så sjöng vi.

Tror nog att det här var de sista bilderna från the Blues Garden. För det här året, vill säga.

No comments :

Post a Comment