sex dagar, sju bilder

Ett foto om dagen några dagar i rad kan jag väl klara i alla fall, tänkte jag. Och det kunde jag! På lördagen till och med två! Här är sex dagar i förra veckan:


TISDAG Johan bjuder på tröstlunch hos min älsklingsitalienare, Nonna.


ONSDAG Kostymförrådet på jobbet. Jag älskar sådana här kreativa röror där det känns som att det kan finnas hur mycket resurser som helst! Alltihop används flitigt nu när det bara är veckor kvar till vårens stora projekt i kulturskolan.


TORSDAG Koncentrerade miner när vi repar med Amanda.


FREDAG Min sida av sängen.


LÖRDAG Fruktsallad med glass till frukost.


Och detta snyggo till sällskap.


SÖNDAG Karin i ett grådisigt Ödsmål alldeles innan konsert med Sångensemblen Amanda.

P.S. Solen har kommit fram den senaste veckan och jag mår mycket bättre. Tack för era snälla ord och extra kramar! Jag vågar nästan inte tro att tyngden skulle släppa så lätt, men det är inte klokt vad glad jag blir av att det är ljusare ute nu. Och till helgen är det BLUES GARDEN! <3 :)

Fontella Bass | Rescue Me

2 comments :

  1. Så sugen på Blues garden-bilder, går in här och kollar hela tiden. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi! Vad fint att du var nyfiken. Hoppas du blev nöjd. :)

      Delete