kvällsljus i lund

Hej hej! Jag är precis tillbaka i Göteborg efter en vecka i Skåne. Det har varit utflykter och pussar och dans och havsbad och inte minst bröllop. Och jag har varit så glad, så glad att min förkylning är över och att den oväntade sträckningen/ inflammationen/ värken i benet/ foten äntligen försvann. Jag har varit rent lycklig över att kunna gå igen.

Det kommer komma hela sjok med bilder de närmsta dagarna, men vi börjar här ...


... med en kvällsutflykt till Lund förra onsdagen. Det var nämligen dans i Stadsparken.


Jag kände av foten fortfarande vid det här laget, så jag dansade ytterst lite och ägnade det mesta av kvällen åt att ligga på en filt tillsammans med den här. Inte så dumt alls under omständigheterna.








Sedan traskade vi tillbaka till centralen och tåg tåget till Malmö. Den korta lilla promenaden var nästan det bästa med hela kvällen. Kolla ljuset?! Måste kanske åka tillbaka till Lund någon annan gång och strosa runt lite.


Kanske gärna i det här sällskapet igen då.

No comments :

Post a Comment