krossad is



Här är lite promenadbilder från Trollhättan. Kan tala om att när jag la till den där "vilka ord använder du mest i dina statusar"-grejen på facebook så var Trollhättan med. Ugh, pinigt! Inte så konstigt att Viktor är med, men Trollhättan!

Nåja ... Nu har jag inte varit där ett endaste dugg på hela hösten, så nu var jag själaglad att vara tillbaka vid kanalerna som jag tycker så mycket om. Nu var det alldeles konstigt och alldeles magiskt, all krossad och sammanfrusen is och längre fram massvis med gigantiska isflak (fast då var jag för kall om fingrarna för att ta upp kameran).

***

Some shots from walks in Trollhättan. I have to tell that you that when I added that "what words do you use most in your status updates" thing on facebook, Trollhättan showed up. Ugh, embarrassing! I'm not surprised that Viktor's among my most used words, but Trollhättan!

Oh well ... :) I haven't been there since this summar, so I was really glad to be back among my beloved canals. It was strange and magical, all the crushed ice.


Louis Armstrong & Duke Ellington | Don't Get Around Much Anymore

No comments :

Post a Comment