2010 diptychs: january



Tycker ni inte att det är fint med fotografiska årssammanfattningar? Det tycker jag. Jag vill uppleva färgerna igen. Här kommer min sammanfattning, utspridd över några dagar. Själv åker jag till Sälen ikväll, tjiho!

I januari började jag trivas ännu bättre på skolan trots en del konflikter i min ensemble. Vi hade roliga fester och roliga helger. Men framför allt var det de vackra promenadernas månad. Allt var krispigt, klart och ljust.

***

Don't you think it's nice with photographic reviews? I do. I like to experience the colors one more time. Here's my 2010 review, spread out over the next few days. I'm going away on a skiing trip myself, wee! :)

In January I started to like it even better at school even though there were some conflicts in my band. We had some great parties and some great weekends. But more than anything it was the month of beautiful walks. Everything was crisp, clear and light.


No comments :

Post a Comment