recent iphone photos



Helger i kollektivet. Jag är visst uppe och grejar efter något i vindsförrådet och sedan slöhänger vi i vardagsrummet. Skålen på bordet tyder på ett visst glassintag.


Johan fotar konserter som jag varit med på, den vänstra från en Sväng Framåt-spelning och den högra från kompositionskonserten då jag dirigerade mitt körstycke.


Johan och Daniel bygger en säng till mig, det är bra! (Fast det var rätt rörigt i vardagsrummet ett tag.)


iPhone-varianten av den här promenaden.


Det är väldigt trevligt, tycker jag, att Johan fotar mig, för då finns det i alla fall en och annan bild på mig. Fotografens eviga dilemma annars att aldrig få vara med på bild. Just de här två kanske inte de mest respektabla på mig, men ja. :)

***

Recent photos from Johan's iPhone.

No comments :

Post a Comment