oktober 2010



Jag firar intåget av min älsklingsmånad med att gräva fram lite fint som blev över från förra årets oktober. Guldheden har redan försvunnit i dimman som knappast lättar före februari, jag börjar tänka på höstkalas och fester, konserter, bröllop och julen och att från och med nästa helg ska Viktor vara här tre helger i rad, allting som är skojigt och lyckligt i livet händer nu snart.

***

Celebrating the start of my favorite month with some leftovers from last year's October. Guldheden has alreade disappeared in a fog that hardly ever lifts before February, I'm thinking about autumn parties, concerts, weddings and Christmas and that from next weekend Viktor is going to be here three weekends in a row, everything that's fun and happy in life is about to happen.

Jónsi | Hengilás, igen och igen.

2 comments :

  1. Åh, jag älskar älskar älskar din blogg. Så mycket känsla. Snälla, sluta aldrig dela med dig av din värme. Kram!

    ReplyDelete
  2. nejmen hjälp vad fint sagt! jag hoppas att jag aldrig ska sluta. tack!

    ReplyDelete