riktiga människor











Kolla vad jag hittade! Jag kan inte komma ihåg om jag har postat dem förut, men jag tror inte det? Det är en del av Riktiga människor, ett projekt som jag gjorde när jag läste en fotokurs sommaren 2009. Tänk, redan två och ett halvt år sen. Och nu när jag hittar de här igen slås jag lika mycket som då av hur sjukt vackra mina vänner är. Kolla bara på dem, vilka underbara linjer alla har. Alltså, det är helt galet hur mycket jag tycker om att fota människor.

***

Look what I found! I can't remember if I've posted them before, but I don't think so? It's a part of a project, Riktiga människor (meaning Real human beings) that I made when I took a photo class, summer 2009. Two and a half years ago already. And now when I find these again it strikes me as much as it did then how incredibly beautiful my friends are. Just look at them, how wonderful lines they all have. It's crazy how much I love photographing people.

Dirty Three | Hope

3 comments :