view from the couch parts I and II



Jag vaknade på nyårsdagens morgon med knasförkylning och feber, så jag har tillbringat de två senaste dagarna i soffan under en filt och kollat på dåliga filmer. Inte direkt vad jag hade tänkt göra med slutet av jullovet, men men, bättre nu än mitt i terminen ändå. Jag mår redan bättre, men tänker ligga lågt två dagar till och hoppas på att jag hinner bli frisk till balen på torsdag. Jag vill så himla gärna gå.

***

I woke up on New Year's Day with a nasty cold and a slight fever, so I've spent the past two days on the couch, under a blanket, watching bad movies. Not exactly what I had planned for the remainder of my Christmas break, but well, better now then in the middle of the semester anyway. I'm already feeling better, but intend to lay low for two more days in hopes of being well in time for the ball on Thursday. I so, so want to go.

No comments :

Post a Comment