bländande snö del II



Här är resten av bilderna från Trollhättan. Kan inte riktigt få mig till att dra med mig storkameran i vardagslivet som jag brukade (än?), men jag blir sugen på fler långpromenader när jag ser de här bilderna. Helst med varm choklad på ett café någonstans längs med.

***

Here's the rest of the Trollhättan photos. I can't force myself to bring the big camera with me everywhere like I used to (yet?), but I long for more long walks when I see these photos. Preferrably with hot chocolate at a café somewhere.

Barbara Bonney | Chanson d'Amour

1 comment :

  1. Jättefina bilder! och jag har ju glömt att svara dig - jag tyckte absolut att gursky-utställningen var sevärd! jag var inte direkt bekant med hans verk sedan tidigare, men blev väldigt fascinerad av hans fotografier. och den utställningen var väldigt stor, så åk dit.

    ReplyDelete