glada bilder



Jag är gladare! Det gör en sådan härligt stor skillnad när man är frisk och kan träffa människor igen, människor som är bra för en. Jag och Per hade ett gött rep i torsdags, sedan åt jag smarrlunch med Johan och igår träffade jag Ellinor. Man kan bara bli gladare i sådant sällskap.

Nu är Viktor och jag i Trollhättan över helgen och det gör läget bara ännu bättre. Vi har helt och hållet semester, utan måsten, bara med snöpromenader och sovmorgon och god mat. Jag har det fint. Och jag tog med mig kameran ut! Men de bilderna får ni se imorgon.

***

I'm happier! It makes a world of a difference to be well again and be able to meet people, people that are good for you. Per and I had a great rehearsal on Thursday, then I had a yummy lunch with Johan and yesterday I met Ellinor. Company like that can only make you happier.

Now Viktor and I are in Trollhättan for the weekend and that only makes it better. We're on vacation, not have to's, just snowy walks and sleeping in and good food. And I brought my camera! But I'll show you those photos tomorrow.


Bill Evans | Tenderly

No comments :

Post a Comment