estelle-festen



Jag är i en period där jag köttar en massa med mina prestationskrav. Och kommer någon vart också, det är knappt så att man tror det, men jag gör faktiskt det. Vad det är spännande med livet, alltså!

Bloggande har det dock inte blivit något alls och bara några ynka bilder har jag tagit. De här är från fredagen för precis en vecka sedan när Anna hade Estelle-fest (ganska mycket ett tillfälle att träffas, äta tårta och dricka champagne, tror jag) (jag fick bara komma om jag inte yttrade mig negativt om kungafamiljen över huvud taget ... eller förresten, om jag inte yttrade mig om kungafamiljen över huvud taget (Anna känner mig väl). I gengäld mutade Anna mig med att jag fick göra ett prinsessquiz om jag kom, och det ville jag förstås. Det handlade ytterst lite om prinsessan Estelle, och mycket mer om vilken låt som spelade under kröningen i Sofia Coppolas Marie Antoinette och sådant roligt prinsessigt).

Det var en väldigt mysig fest med nykära par (vilket jag tycker är väldigt guligt om Viktor är i närheten, så att jag inte behöver sakna honom just då ...), tårta, långväga gäster och annat sånt som jag tycker är fint. På tal om gulligt firar Viktor och jag två år tillsammans imorgon! Hur fort gick inte det!

the Cure | Plainsong

No comments :

Post a Comment