marias möhippa del 1



Imorgon ska jag på bröllop! Så det passar väl att posta första hälften av bilderna från möhippan. Den var för två veckor sen, men jag har inte hunnit kolla igen fotona, det var en ansenlig mängd som ni kan tänka er. Och det var den bästa möhippan jag varit på (hrm ... det kanske är lite skrytigt att säga så om en möhippan man själv planerat ... men ja, det var roligt! :)).

Det här är första halvan av dagen. När vi hade väckt Maria (med luciatåg, så jag hade händerna fulla och det var för mörkt för att fota) i Jönköping körde vi henne till Göteborg. Där blev det långfrukost och sedan Harry Potter-skattjakt med kartor och trollformler. (Karin tog bilden på mig.)

***

Tomorrow I'm going to a wedding! So it's about time I post these photos from the bachelorette party two weeks ago. It was the best bachelorette part I've ever been to (if it's not to brag to say that about one you've planned yourself ... but well, it really was a lot of fun! :)). This is the first half where we had a long, lovely breakfast and a Harry Potter treasure hunt with maps and spells. (Karin took the photo of me.)

No comments :

Post a Comment