edinburgh del 12: blandat mys


Här kommer några restbilder från Edinburgh som inte riktigt fick plats i något annat inlägg, men som jag ändå tycker om.


Alma i vandrarhemmets kök.


Som ni märkt i bloggen såg vi en massa fint i Edinburgh, men vi hann hänga också. De ganska spartanska sovrummen på vandrarhemmet blev trevliga, rentav mysiga i såhär gott sällskap.


En sen kväll låg vi i sofforna i sällskapsrummet och pratade relationer framför brasan. Grymt mysigt!


Och så lite mer regn ... Här är karavanen på väg till en lite mindre kyrka där vi hade vår andra lunchkonsert.


<3 Anna


Middag sista kvällen på en rosaskimrande restaurang. Någon vid bordet beställde banoffee pie som jag aldrig ätit förut. Brutalt sött, som allt jag åt här, men så himla gott alltså!


Och med Majas och Jons skratt avslutar jag Edinburghkavalkaden för den här gången! (Nå, okej ... nästan. Det kommer ett inlägg till som en liten svans. De av er som känner mig kan säkert gissa vad det är.)

***

Some random shots from Edinburgh that didn't really fit in another post. Stuff like hanging out on our rather spartan hostel, made cosy by the company of good friends. Some more rain and my very first banoffee pie.

No comments :

Post a Comment