heldagsfrukost med anna och fredrik



Vi hade varit på en superbra fest kvällen innan och jag ville inte gå hem själv mitt i natten, så jag sov hos Anna. Vaknade tidigt och hungrig som jag brukar göra efter fester och åt en yoghurt med sylt och ett halvt paket Digestive till frukost. Så himla gott va. Så småningom började Anna och Fredrik röra på sig. Och här kunde man kanske tro att det var dags att börja dagen. Men vi var alla tre överens om att det var det inte alls. Så istället låg vi kvar och degade, pratade strunt, läste Annas bok om kronprinsessbröllopet och kommenterade fotona, lyssnade på Paul Simon och myste. Till halv tre. Bästa lat-lördagen jag kan komma på.



***

We had been to an awesome party the day before and I didn't want to go home alone in the middle of the night so I slept at Anna's. Woke up early and hungry as I usually do after parties and had a yoghurt with jam and half a package of Digestive with butter. Too good. After a little while Anna and Fredrik started to stir. And this is where you'd think that it was time to start the day. But we all agreed that it totally wasn't. So instead we stayed in our beds, talked a lot, read Anna's book about the crown princess wedding and commented on the photography (me), listened to Paul Simon and snuggled. Until half past two. I can't think of a better way to spend a lazy Saturday.

Wild At Heart | Get Related

No comments :

Post a Comment