bokmässan 2012



Just det, jag var på Bokmässan också! Där finns det två saker som jag gillar, text och bild.


My partner in crime.


Vi lyssnade på Jonas Gardell som pratade om sin nya bok, grät och inspirerade.


Jag sa till mig själv att jag skulle fota alla jag träffade som jag kände, men det glömde jag förstås bort sen. Men här är i alla fall min kusin Erika och moster Mona-Lisa.


Några fick välja vad de ville ha med för bild i bloggen. Henrik valde den här.


Sara valde den här.


Sjukt mycket folk var det, men vi var rustade med vatten och godis och klarade oss länge.


Man fick skicka vykort också! Det gjorde jag.


Sen gick vi och skulle kolla på serier. Då blev vi överfallna av den här mannen. Jag fick lov att fota honom om jag skrev ut vad han heter. Han heter Karl Johnsson. Han försökte övertala oss att prenumerera på Utopi, men när vi inte ville det fortsatte han att visa den ändå eftersom den är så fin och han är en sån "teatralisk skrytmåns" (hans egna ord). Vi skrattade.


Sen hade vi tröttnat på kalabaliken och gick ut och åt nachos och chokladmuffins istället.

2 comments :