collageboken, del I



En av överlevnadsplanerna för november var att köpa en ny collagebok och sätta igång. Tanken var ett uppslag om dagen. Det har jag inte hunnit med, men det var ändå bra att jag gick ut med det målet, för annars hade jag inte tvingat mig och då hade det kanske inte blivit något alls. Så här ser det ut i den hittills.

***

One of my survival plans for November was buying a new art journal and start filling it up. The idea was to make a spread every day. I haven't had time for that, but it was still good that I had that goal, or I wouldn't have forced myself and it might not have happened at all. This is what it looks like so far.

4 comments :

  1. Alltså.
    Dina collageböcker! Jag vill komma hem till dig och bläddra och sitta bredvid och liksom gå en kurs eller så. Allt det vackra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. men kom! kom när du vill, vi kan pyssla en hel helg! du får bläddra hur mycket du vill men någon kurs vet jag ju att du verkligen inte behöver gå.

      Delete
  2. Gillar särskilt den översta gula!

    ReplyDelete