stockholmsmåndag


Jag hade en så himla fin Stockholmsresa förra veckan. Så fin att jag till och med fick lite mersmak. Stockholm är kanske inte så himla dumt ändå. Först var jag ledig halva måndagen. Den såg ut såhär:


Först var Maria och Malin och jag på Fotografiska, som jag tycker så mycket om. Jag blev väldigt gripen av Pieter Hugo-utställningen.


Sen åt vi långlunch på ett ställe som jag glömt namnet på, där de hade vegetarisk lunchbuffé som var grym. Alltså allt var vegetariskt, jag behövde inte fråga om nåt och kunde äta allt som såg gott ut! Sällsynt! Dessutom pratade vi i timmar om livets allvarligheter, och det var också gott.


Promenad till Södra Station och sedan åkte jag och jobbade hela kvällen.


Kom hem sent till Maria och Andreas där jag hade lyxen att få bo. "Men du kan ju inte ta kort på mig såhär med värmedyna och trött och så" tyckte Maria. "Du är söt nu med", tyckte jag.

No comments :

Post a Comment