före the blues garden


Folk frågar hur det är med mig och jag svarar "Blues Garden är till helgen". Så heltäckande är det i mitt liv att den här älsklingen, som vi har planerat för och diskuterat kring hur länge som helst (känns det som, samtidigt som tiden har gått så fort), plötsligt ska hända på riktigt nu, och inte bara i våra huvuden. Såhär såg det ut när vi hade möte och fix i söndags:


Det förekom dattande och virkande av armband (som man kan ha på sig i olika färger för att visa om man för eller följer eller både och, så att man ska slippa döma efter kön när man bjuder upp).


Kristian granskade fanzine-foldern jag gjort. Jag är supernöjd med den!


Sebastian var nöjd i allmänhet!


Niclas klättrade på stege.


Mattias påpekade viktiga grejer.


Mattias gör "ledsen säl"


Och så var vi och åt mat, pratade ännu mer samt inventerade ljusslingor och annat krafs och jox. Ur denna saliga röra ska nånting underbart hända och det ska det göra nu genast. Jag fattar det inte ens, men the Blues Garden börjar IDAG. NU. Wish us luck. :) (Om man önskar att man kunde vara med men inte kan det, så kan man följa taggen #thebluesgarden på instagram under helgen! Här!)

Lizz Wright | I Idolize You

No comments :

Post a Comment