instakilogram!



Nu har jag postat tusen bilder på instagram! Det är ganska mycket. Och roligt har jag haft. Jag firar med en liten lista, en lista som blir en samling ögonblick ur de senaste åren. Och ni vet hur mycket jag värdesätter de där ögonblicken, det där livet jag har.

Tre bilder på mig:


121231
en enda sak önskar jag mig av 2013: att det ska bli bättre än 2012. snälla ge mig det.
Selfie på nyårsfest. Var förvånad att jag ens hade finklänning på mig, att jag orkade sätta fjärilar i håret. Grät på tolvslaget. Önskade mig bort från allt.


130506
1990 #throwbackthursday
Gillade böcker redan som sexåring. :)


140201
Övningskör med Johan. Nyrakad så att alla mina silverhår syns och posar framför min bästa utomhusvägg.

Tre bilder på andra:


131101
#kristinmorgonpromenerar med sällskap! anna kom förbi, för hon ringde när jag precis hade vaknat vid åtta, och sa att hon "hade en stund över" och "tänkte kolla så att du inte är ledsen på morgonen sådär som du kan bli". ALLTSÅ <3 <3 <3
Precis som jag skrev. Anna tog hand om mig, därför att jag var ledsen så mycket. Vad hade jag gjort utan.


140816
har inte ens ord för detta fina #burattibondeson
Har aldrig varit en lyckligare bröllopsfotograf än när Johan gifte sig.


130617
Fotade Elin Engberg och Christoffer Johansson, två fantastiska musiker och människor. Den fotosessionen finns här.

Tre bilder på mig tillsammans med andra:


140907
efter morgondoppet
Daniel fångade Lisa och mig efter årets sista bad, på stughelgen med Blues Gardeners.


140517
inte den fulaste vikarierande storbandssångsektionen som finns!
Gabriel och jag hoppar in för Jesper och Ams i eminenta storbandet Göteborg Big Group på en festspelning.


140427
godmorgon! :)
Vaknar på hajk i en rad av goda vänner, är lycklig.

Tre hashtags jag använder ofta:


140604
#kristinmorgonpromenerar


140518
hur jag känner inför motorvägspåfarter idag #kristinkörbil


140513
#kristinåkerfärja

Tre bilder hemifrån:


120621
vår balkong är av ful grå cement men den är precis stor nog för en hängmatta!
Sommaren 2012 regnade bort både sett till vädret och livet. Jag tröstade mig med färgerna hemma i kollektivet.


130624
men det var väl onödigt.
Klantade mig och ställde in en varm kastrull i kylen - på glashyllan. Blev rätt grinig när jag ringde SGS och fick veta att en ny kostar 518 kronor. Blev glad igen när fastighetsskötaren i mitt hus hade sparat några hyllor från gamla kylskåp, så jag fick en ny gratis.


130418
förkylt läge
Minns det så väl för att det var första gången på länge jag var sjuk. Ångesten det året gjorde att jag var oförmögen att stressa och blev följaktligen så gott som inte alls sjuk.

Tre bilder på väg någonstans:


120519
nu kommer vi hem igen!
På planet från Edinburgh efter jättefin resa med skolans kammarkör.


120608
etapp 3: stockholm - järna #roadtrip
Roadtrip med Viktor. Har inget mer om säga om den än att vårt förhållande var på väg utför och att jag inte var lycklig. Minnet förtjänar sin plats i listan just därför.


120429
nu åker vi hem från konserten. gick bra idag alltså!
Det här var min sista termin i Härlanda kammarkör. Jag borde ha slutat långt tidigare, men var trots allt glad åt stunder som denna, efter-konserts-känslan.

Tre fritidsintressen:


140608
swingin' spring! #lindyhop
Dansa.


121025
det här kommer bli en fet körkonsert! högskolan för scen och musik, 19:00.
Sjunga.


120906
bästa grejen med musikhögkolan? 20 kr/ biljett till sveriges nationalorkester.
Gå på konserter.

Tre fikabilder:


131209
vi tar en till från afternoon teat pga så himla fint på alla sätt.
Anna, Carro, Astrid och jag i London. Afternoon tea på Kensington Palace Orangery är redan en tradition (fast vi bara gjort det två gånger).


120304
klart det inte är jag som har bakat dem. man bor väl i kollektiv.
Johan bakar. Jag fikar. Bästa uppdelningen.


130703
syskonen ladströms dryckesvanor
Fikar på stamstället Kanolds med min bror.

Tre favoriter:


131019
#kristinmorgonpromenerar


130927
#kristinmorgonpromenerar #nofilter #påriktigt


140506
sen åkte vi hem.
Flyger över Alperna. Min favorit-instagram alla kategorier.

Tycker ju verkligen att instagram är så himla roligt och bra. Man fotar en liten bit av sin verklighet, och får se andras. Fantastiskt. Önskar på riktigt att alla jag kände hade instagram och använde det ofta. Tänker hålla på i tusen bilder till minst!

Jamie Cullum | Don't Stop the Music

No comments :

Post a Comment