stughelg med blues gardeners del 3

Klockan nio, när jag sovit fyra och en halv timme, blev jag väckt av Lisa med orden: "Vi ska bada! Jag tänkte att du ville gå med?". Och jag är ju inte den som är den.


Kan inte tänka mig en bättre start på dagen (fotot på mig och Lisa är taget av Daniel).


Sen gjorde jag scrambled eggs på femton ägg från Johannas föräldrars hönor. För jag gillar scrambled eggs.


Våffelfrukost!

Sen hade vi möte hela långa dagen. Här är lite pausbilder:


Och här är en av de många saker jag älskar mest med denna grupp; vårt visionsarbete. Jag är så stolt över den här visionen, över oss, över the Blues Garden, att jag vill spricka ibland. Att vi skapar detta. Att vi vill något. Att förändra i det lilla. Tänk att jag får ha en plats i detta, en plats som är min!

1 comment :

  1. Möten som kan vara så påfrestande! Men att se lapparna från ert visionära möte gör mig väldigt inspirerad.

    ReplyDelete