karin och karros avslutningskonsert



För två veckor sedan hade mina kära vänner Karin och Karolina sin avslutningskonsert på musikhögskolan. Det var en alldeles perfekt mix av klassiskt och pop och rock och musikal, det bästa av alla världar. Jag råkade såklart sätta mig lite strategiskt så att jag kunde fota litegrann. :)







Tack för den här fina stunden, Karin och Karro! Det är en ära att få vara er vän.

(Jag blev såklart också nostalgisk och tänkte en smula på min egen examenskonsert, och hur långt jag kommit sedan dess. Det kanske är dags att jag letar fram filmen och lägger upp några klipp från den, eller vad säger ni? (Jag kan säga ärligt att anledningen till att de inte har skett på de här tre åren är för att filmen är i något knasigt format som jag inte förstår och jag har inget bra program och bla bla bla. Men jag borde faktiskt verkligen.))

No comments :

Post a Comment