påsk på landet



Jo! Över påsk var jag som sagt på landet.

Exakt detta gjorde jag:
- spelade MIG med familjen
- sov nio timmar per natt
- satt framför kaminen och läste
- gick långpromenader
- åt absurda mängder lösgodis
och ungefär ingenting annat.

Såhär såg det ut:






Påskbrunch!








Nöjd mamma med påskägg.



Jag fick ett påskägg med Lindt-choklad och ett med jelly beans! Detta är dock missvisande, för jag hade redan ätit en del när jag kom på att jag skulle fota dem. (Jag äter jelly beans i färgordning efter hur goda de är. Först äter jag de orangeröda, sedan de gröna med vita prickar, sedan de orangea och gula. Sedan övriga gröna, ljusröda, rosa, ljusbruna och vita. Och de mörkröda, lila och blå får gärna någon annan ta.)


Vilket gäng va.

Daniel Lemma | Anything Can Happen

No comments :

Post a Comment