en guldmiddag



En guldmiddag, vad var det som gjorde detta till en guldmiddag? Det var att alla som var där är sådana himla GULDMÄNNISKOR. Alltså att man kan få vara med ett gäng som är så klokt och peppigt och kärleksfullt.


Vi försöker träffas då och då, men eftersom vi har totalt olika arbetstider har det varit svårt att få ihop. Nu plötsligt, mitt i augusti, innan alla scheman drog igång, gick det att lösa, bara helt spontant! Och vad glad jag var för det.






Det var Carro som bjöd in oss, och hon hade lagat supergod mat.





Det finns så mycket i livet att prata om och det är så på alla vis nödvändigt att ha goda människor att prata med det om. Så att jag inte blir ensam om mina knastankar utan kan släppa ut dem. Känslan när jag gick hem denna kväll var en av total frid och glädje inuti, och den höll i sig i flera dagar; bara för att jag har såhär mycket kärlek.

No comments :

Post a Comment