mera häng i slagverksrummet



Spogardh har skaffat en iPhone. Det tycker jag är bra. Jag såg naturligtvis genast till att ladda ned hipstamatic-appen. Nu använder vi båda den (fast mest jag). :) I den hänget i slagverksrummet ut som ovan. Det är så skönt att vara där. Man kan gå dit för att umgås, få en kram, få hjälp med något, flamsa och tramsa, eller vila sig medan någon spelar marimba (bästa vilan).

***

Spogardh has gotten an iPhone. I like that. I immediately got him the hipstamatic app. With it, hanging out in the percussion room looks like the photos above. It's so nice to spend time there.

2 comments :

  1. Hej hej! Jag hittade dig genom ihannah's blog. Jag ar svensk, men bor i London. Dina foton far mig att vilja komma hem :)

    ReplyDelete
  2. men, vad rart sagt av dig! tack så mycket och vad roligt att du hittade hit! :)

    ReplyDelete