dans och så



Min nya vän och arbetskamrat Joanna övertalade mig att komma och dansa i torsdags. Jag har ju inte dansat på hela tiden jag bott i Ljungskile, så jag var minst sagt nervös och ringrostig. Jag dansade bara ett par danser, så jag kan inte ge någon riktig lägesrapport ... Vi får väl se till hösten när jag hinner börja dansa på riktigt igen. När jag ändå var där passade jag på att ta lite bilder.

***

My new friend and colleague Joanna talked me into going dancing on Thursday. I haven't been dancing at all since I moved to Ljungskile, so I was nervous to say the least. I only danced a couple of dances, so I can't really say anything about it yet ... We'll see this fall, when I have time to start dancing for real again. When I was there I took the opportunity to take a few photos.

Jamie Cullum | Pointless Nostalgic

No comments :

Post a Comment