i trädgårdarna



En torsdag för evigheter sedan - det vill säga innan fjällvandringen; tänk att två veckor kan kännas som så länge, och så kort tid ... - var jag ju på Liseberg och fotade lite dans. Ungefär då gick Viktor av sitt skift, så vi tog en liten promenad i trädgårdarna. Med glass, förstås.

***

A Thursday ages ago - before the hike that is; to think that two weeks can feel like such a long time, and such a short time ... - I went to Liseberg to take some dance photos. Just about then Viktor got off his shift and so we took a little walk in the gardens. With ice cream, of course.

Joanna Newsom | Cosmia

7 comments :

  1. Åh, stubbåkern är tillbaka på bild!

    ReplyDelete
  2. (Jag älskar att jag just kommenterade detsamma i din blogg. Vi kan sammanfatta det med att jag inte förstår dig idag. :))

    ReplyDelete
  3. Viktors efternamn. Betydde det inte Stubbåker sa du? Eller var det Ladström som gjorde det?
    Det var ett tag sen han sågs på bild bara. Men nu var han tillbaka.
    Vi kanske skulle träffas och öva upp vår förmåga att förstå varann igen?

    ReplyDelete
  4. haha! ja, det gör det! det hade jag glömt. en dag när vi är åttio kommer du fortfarande skratta åt det ... och jag sitta i min gungstol och fatta ingenting. jag vill jättegärna träffa dig! hur ska vi lösa det?

    ReplyDelete