trettondagsbalen 2014


Årets trettondagsbal på Operan, min femte. En saga, i vanlig ordning.


I år gick jag med en massa gamla vänner från lindyn, plus min Anna. Vi åt middag på Bommens.


Gruppbilden!


Och allmänt mingel.


Det här är Elin. Det kommer mer bilder i ett annat inlägg, för vi klämde in en hel liten fotosession och hon är så snygg så jag kan då rakt inte välja bara några få bilder att visa.

Elin fotade mig också, och då blir jag så glad, för annars får aldrig jag vara med på bild. Här är jag:


Hah! Jag är så snygg så jag borde typ inte göra nåt annat än ha smink på mig och bli fotad. SKOJA! Har väl inte jag tid med.


Och sen dansade vi. Såhär ser det ut på bal på Operan <3


Annars på operan kan man inte fota Spogardh när han spelar, för han sitter ju i diket. Men på trettondagsbalen stod ju wienerkapellet på en scen, så nu passade jag på!


Jag är inte måttligt svag för denna kvinna!


Här dansar Anna och David. Sen blev det ännu senare och jag fotade inte så mycket utan dansade mest ända tills storbandet slutade och vi hivade upp kjolarna och promenerade hem. Alltså ... dans. Jag längtar ju redan till nästa bal.

Birdy | the District Sleeps Alone Tonight

No comments :

Post a Comment