födelsedagsfrukosten

Nu är jag trettio!
Här är bilder från min traditionella födelsedagsfrukost på stamstället:


Jag hoppas att jag aldrig tröttnar på att fylla år. Jag brukar ju fira min födelsedag i flera dagar minst och vara glad åt all uppmärksamhet och all kärlek som strömmar mot mig i flera veckor. Jag har ju ett förbaskat fint liv. Såhär skrev jag på facebook om det:

Vet ni, det här med att fylla trettio: Jag kan rekommendera det.
Tack, alla underbara vänner för en fantastisk fest förra helgen och en underbar födelsedagsfrukost i torsdags, tack för kramar och telefonsamtal och sms och facebookhälsningar och presenter och blommor.

Tack för att ni sjunger för mig, dansar med mig, tänker på mig, känner mig, tack för att ni får mitt hjärta att växa mer och mer för varje dag; det måste det för att rymma all kärlek.

Vid nyår sa jag att jag tänkte att det här skulle bli mitt bästa år. Det här är mitt bästa år.


Florence + the Machine | Shake It Out

No comments :

Post a Comment