våffelkalaset 2014



Okej - nu följer skiiitmånga bilder från mitt födelsedagskalas. För jag hade så himla roligt och trevligt. Och för jag hade trettiofyra vänner hemma i min lägenhet och alla är ju så jäkla vackra att man bara storknar. Jag lyckades inte fånga riktigt alla fast jag ansträngde mig (det var ju som ni förstår ganska trångt om golvyta att flytta sig på, och sånt), men många. Nu börjar vi:


Sen var det quiz förstås!


Alla tänkte så det knakade och verkade ha ganska roligt också.


Sen hände detta. Vänner som ställer självmant upp sig i färgordning och ber mig fota dem? Jamen OKEJ DÅ. :)


Sen blev det bluesdans och jag fick en egen födelsedagsdans (det är när den som fyller år dansar med alla i samma låt, och blir skickad emellan folks famnar, det är fint).

I vanlig ordning: Bästa födelsedagsfirandet. Jag kunde inte önskat mig mer. Tack, alla mina kära.

Lany | Made In Hollywood

No comments :

Post a Comment