stockholm



Föräldrar!
Förra helgen var vi i Stockholm hela familjen och firade mammas födelsedag. Det var en så himla fin helg. Jag blev dessutom tokigt bortskämd med hotell, musikal och massvis med god mat.


Godisfamiljen går på teatern.


Vi såg Evita. (Ja, de sa i högtalarna att man fick lov att fota under applådtacket (!). Aldrig varit med om det förut.)


Efteråt gick några hem och lade sig och jag tog en lång nattpromenad med sällskap och guidning i telefon.


För jag var på väg till SSS för att dansa blues. Eftersom jag inte känner så många där ville jag inte fota dansgolvet, så den här kristallkronan får symbolisera bluesnatten i bild. Jag har aldrig varit så mycket i andra städer och dansat förr, men nu när jag plötsligt upptäcker att jag känner trevliga personer lite varstans, är det väldigt trevligt.


Alltså frukosten på vårt hotell?! Skojarnte. Det här är bara en bråkdel av allt mumsigt man kunde stoppa i sig. Frukost är det bästa jag vet.


På lördagen var vi bjudna till denna pingla, Henriks flickvän Lisa, på eftermiddagsfika.


Utanför var det kyligt och regnigt och höstruskigt. En alldeles perfekt dag att mysa inne på.


Vi åt massvis med fika.


Och spelade MIG (ja, vi är rätt så förtjusta i frågesporter i min familj).


Och drack punsch (inte jag).

Och hade mest bara en väldigt trevlig eftermiddag.

No comments :

Post a Comment