juldagsbilder

På julafton fotade jag ingenting. För två dagar innan jul tappade jag min kamera och hade sönder objektivet. Det var mycket tråkigt med tanke på hur min ekonomi ser ut just nu, men det är en världslig sak.

Senare fick jag i alla fall låna ett objektiv av Johan (för han och Sandra var och lyssnade på midnattsmässan i Råda, där jag var solist), som jag får ha över nyår, tills jag hunnit få mitt eget lagat. Det var himla kul och snällt! Det är ett 35mm, så det känns ovant, men det blir skapliga bilder ändå.

Såhär såg juldagen ut:


Precis som jag hade planerat, hade jag det så lugnt över jul att jag kan beskrivas som praktiskt taget helt still. Vilket vad vad jag behövde. Nu väntar fem jobbdagar till på Liseberg. Sedan Stockholmssemester, wihoo!

Bugge Wesseltoft | Es Ist Ein Ros Entsprungen

No comments :

Post a Comment