också i november



4 NOVEMBER Eftermiddagsfika på Kanolds med Johan. Bästa stunden på flera dagar.


4 NOVEMBER Skymningen.


5 NOVEMBER Nyförälskad i distansförhållande får en att göra lite udda prioriteringar. Sömn eller prata med sin pojkvän i telefon halva natten? Lätt val.


6 NOVEMBER Johanna, innan kammarkörens höstkonsert.


9 NOVEMBER Parkpromenad i Malmö.


12 NOVEMBER Veckans färjetur till jobbet är alldeles blå och solig och jag är lätt om hjärtat.


12 NOVEMBER Anna och jag hinner ta en kopp choklad efter lunch.


12 NOVEMBER Allmänt flams och trams innan kammarkörsrepet.


20 NOVEMBER Ingen kommentar. :)


25 NOVEMBER Soulbandet åker på roadtrip för att spela på Aneby jazzklubb. Jag är trött och stressad och tänker att jag hade velat stanna hemma, men när vi väl är där och spelar är jag förstås glad att vara precis där jag är.


26 NOVEMBER Höstens sista färjetur - kulturskoleterminen slutar tidigt på Öckerö. Nu händer konserter och Lisebergsjobb resten av årets onsdagar.


28 NOVEMBER Inspelningsdag med ett av mina älsklingsband. (Fredrik visar upp sitt fynd: ett shotglas att ha sina rör i. :))


29 NOVEMBER Åker tåg. Den här helgen gick Jens och jag om varandra, rent jobbmässigt: jag jobbade när han var ledig och tvärtom. Det hindrar oss inte. Så han kom upp till Göteborg på torsdagskvällen och var här medan jag spelade in med bandet på fredagen. Sedan åkte vi tillsammans till Malmö på lördag morgon och så var jag där medan han jobbade kväll på lördagen ...


... vilket var alldeles precis vad jag behövde. En hel dag, alldeles tom, inga måsten, ingen stress. Hade jag varit hemma hade dagen varit full och planerad sedan länge. Nu höll den sig tom. Jag intog soffläge.


30 NOVEMBER Jo. Jag är rätt lycklig.

Glenn Miller | Song of the Volga Boatmen

No comments :

Post a Comment