joel + sofie // bröllop i lycke

Ja, visst är det roligt att anlitas som bröllopsfotograf när ens vänner gifter sig - att ta del av glädjen och kärleken hos några man känner väl, det är magiskt. Men jobbmässigt sett är det förstås lika roligt när man blir anlitad av ett brudpar man inte känner. Alla de vackra känslorna och uttrycken och ljuset, allt det där som jag är där för att fånga, finns ju där precis lika mycket. Känslorna och uttrycken och ljuset och och skratten och tårarna och musiken och färgerna och ... GAH, jag gillar verkligen mitt jobb! Mitt i augusti gifte sig Joel och Sofie och jag hade äran att vara där. Såhär såg det ut genom min lins:




















Grattis igen, Joel och Sofie!

Här kan man se mer av mina bröllopsbilder och boka mig som fotograf! Bokningen inför nästa sommar är öppen.

No comments :

Post a Comment