the sky is crying spelar till dans



Härom fredagen spelade jag och min bluestrio på Blues Night på Forum. Skoja min doja vad roligt det var. Vi spelade tre set (alltså två och en halv timme musik sammanlagt, med två pauser, för eventuellt icke-musiker som läser detta) och det blev rätt sent och jag ville bara aldrig sluta. Jag har sagt det förut, men det är verkligen något alldeles speciellt att spela för dansare. Stämningen var helt grym. Åh åh åh vad jag älskar att sjunga blues! Och mitt band är världens bästa bluesband.







Bilderna på oss har Daniel Hermansson tagit och jag redigerat. Tack så mycket Daniel!


Såhär glada var vi efteråt!


(Och så var jag förstås glad att jag hade min älsklingsbluesdansare i närheten. <3)

The Sky Is Crying | Please Mr Jailer

No comments :

Post a Comment