raspberry lemon sorbet och guldljus



Andra dagen i Stockholm! Jens och jag promenerade från Reimersholme in mot Söder. <3 Reimers, där är det så himla fint året om (men särskilt på sommaren såklart), fattar inte hur det går till.


Vi skulle till Fotografiska det det var en hel drös intressanta utställningar som som vanligt fick mig att tänka på mitt eget fotografi.


Som den här, Exposed av Bryan Adams.


Men bäst och värst (värst för att den var så hemsk) var Inherit the Dust av Nick Brandt. Vi blev helt deppiga av den. Vilket jag tror är bra.



Efteråt mötte vi upp Jens kompis Ann-Sofie och köpte superfin gelato på StikkiNikki. (Jag beställde två kulor och fick denna bisarra mängd glass för övrigt!)


Och framemot kvällen åkte vi till Reimersholme för att äta middag med Jens familj.



Syskon.



En liten kvällspromenad i med guldljus på det och sedan var det läggdags, alldeles matta som vi var efter dagens intryck.

No comments :

Post a Comment