fia i skogen



Häromsistens var ju Fia och jag ute på morgonpromenad. Inte bara fick vi möjlighet att umgås (<3); hon hade dessutom bokat en porträttsession med sina slagverksbollar. Och det var så himla kul! Ibland får man uppdrag där det känns som att min uppgift mer än något annat är att fånga, tolka och förmedla ljus. Det är ett så himla grymt jobb.







(OBS! Vi hade ej någon Carola-fläkt med oss. Naturen betedde sig på detta vis av sig själv. :))


Vädret var perfekt. Ljuset var perfekt. Jag kan nästan inte ta någon credit. (Jo, det kan jag visst, för jag har märkt att jag lägger märke till ljus som andra bara går rätt förbi utan att njuta av det. Jag är mycket glad åt den egenskapen hos mig.)






Jag har haft en liten fotosvacka på senare, för jag har råkat gå tillbaka till collage ett tag (!). Men nu när jag ser hur fina de här bilderna blev, blev jag sugen på att sätta igång igen, så om någon behöver porträtt är det bara att boka! Alldeles särskilt om det involverar morgonpromenad ... :)

No comments :

Post a Comment