födelsedagsbrunchen



Men vad har vi här då? Är det inte en gruppbild innehållandes världens bästa personer samlade på gräsmattan utanför Jens och min lägenhet? Jo det är det! Och varför var alla dessa människor hemma hos oss?


Jo för jag hade ju födelsedagsbrunch! Det var GOTT. Det var första gången jag hade folk över (utom Johan som redan varit här) i den här lägenheten och det var så väldigt trevligt att visa alla hur vi bor. En viktig del av ett hem är vilka gäster som finns i det, tycker jag. De här fina personerna var där bland annat:












Och sen kom våffeljärnet fram!


Och Karin öppnade en syltburk! :)


Och jag fick presenter! Hudvård och finchoklad och washi tape (det är mycket riskbelt att köpa pysselmaterial till mig, men Jens kan välja washi tape han!). Och dessutom övningskörning (!) och kakor som är slut och glass som är i frysen och marmelad som är i kylen och en biskvi som också är slut. Och 7000 vattenreningstabletter och 2 flyktingpaket och 1 katastrofpaket och 2 dagar läkare och 25 påsar nötkräm mot undernäring, vilket var det jag allra mest hade önskat mig, så det var helt strålande!



Outtakes. :) Bara på grund av - ja, ni vet, som jag sa - de finaste människorna i världen.

Joan Osborne | War

No comments :

Post a Comment