februariveckor



Rubriken är lite fusk, för bilden ovan hände inte i februari utan alldeles i slutet av januari, när jag var hemma hos Anna och åt tårta på hennes födelsedag. <3


Sedan blev det februari och det blev snö och dimmigt men ändå inte helt kolsvart på väg hem från jobbet.


Jens och jag lade pussel. Så himla trivsamt och skönt att göra.


Sedan firade jag Anna igen, den här gången på kalas med fler folk än bara jag och Anna och Henrik.


Vi åt smarrchokladkaka.



En rolig grej med den här bilden är att folk brukar se ut såhär när man ber dem fejka att de är i ett engagerande samtal, men de här fejkar inte ens, de ser ut så på riktigt. :)


Sedan hände dansföreställning/ performance. :)


Jag är så glad att det äntligen börjar bli ljusare i både dagar och sinne. Det har varit för mycket harv och för lite dans på senare.

Vijay Iyer | Human Nature

No comments :

Post a Comment