sportlovsdagar



Det här vädret, varje dag, i två månader. Eller i alla fall sex dagar av sju. Fyyy. Men förra veckan var det tack och lov sportlov och det är ju i alla fall gött att inte jobba.



Egentligen borde sportlovet döpas om till repetitionslov, för det är då alla vi kulturarbetare/ sångpedagoger har möjlighet att ses och kötta med våra projekt. Och vad det ska det bli av det här då? Ja, det får ni, och jag, se i april. :)


Efter repet slog jag följe med denna undersköna kvinna.


Vi gick till Berzelii och satt och pratade tills det blivit alldeles mörkt ute, ett mycket bra sätt att tillbringa sin måndagseftermiddag.


Sedan ägnade jag två dagar åt att lägga pussel. :) Nej, inte riktigt, men jag gick hemma och slappade mest och det var så hiiimla underbart.


På torsdagkvällen åt Jens och jag middag och firade att han har fått jobb, hurra! (Det här med teknisk fysik blev lite för tufft i nuläget, så han har tagit uppehåll och ska jobba ett tag istället.)



Vi var på Pinchos där det är väldigt fint och mysigt, men tapasen är inte de bästa i stan - att jag aldrig lär mig det.

New Tide Orquesta | Red Circle

No comments :

Post a Comment