semla & swingin' spring



Det var ju Swingin' Spring för några veckor sedan! Och jag var fotograf som vanligt, så fint att bli hemflugen och få redigt betalt för att göra det här jobbet som jag älskar och som är stundtals tungt och svårt. Jag hade Liam med mig, och det är ju extra fint. Ett av mina tyngsta argument för att bo i Sverige i framtiden är att dansen är på så hög nivå; han är i högsta grad mottaglig för detta argument. :)

Här är lite smått och gott som hände mellan alla dansfoton - bara matbilder, ser jag nu. Strängt taget är det väl så det är på dansevent, att tar man bort dans och sömn så blir det ungefär måltiderna kvar. :)



Hamburgermiddag med Liam, Angus och Kathleen.



Lördagslunchhäng med samma gäng.


Och Liams första semla i livet!


Man kan ju inte kräva att han ska ha perfekt semleteknik såhär i början. <3

Den här bildserien är så perfekt - tre exempel på hur det ser ut när folk tänker "ska du fota nu igen ... Men är du klar någon gång då ... Jaja, om jag inte protesterar så går det nog över fortare". :)




Man måste ju gilla att de låter mig hållas ändå?


Och sedan, på väg till dansen från middagen.

Dansbilderna kommer i ett annat inlägg snart!

the Schwings Band | Ona

No comments :

Post a Comment