rimliga kvinnor badar



De där fina pärlorna jag nämnde, de där som gör att jag trots deppigheten håller mig igång, håller mig i rörelse över huvud taget, även om det känns som en väldigt långsamt rörelse? Den här kvällen var en av dem.


Carro, Sofia, Tove, Karin och jag åkte ut till Lillebybadet en helt vanlig torsdagkväll - då för två veckor sedan när det var så extremt varmt och man bara ville bada hela tiden. Och badade gjorde vi.



Och åt smarrig pastasallad som Carro hade gjort åt oss allihop. Så gott att få umgås på det här sättet med såhär bra personer!



Mer bad! Det var så himla ljuvligt i vattnet - varmt och friskt och klart och bara härligt!


Inför kvällens första dopp såg jag hur fint det såg ut när Carro och Tove gick över den här lilla bron på väg till badstegen, men då hade jag ju inte kameran med mig eftersom jag skulle bada. Så när det blev dags för nästa bad tänkte jag försöka återskapa det ... Men märkligt nog gick de inte ALLS precis likadant som de gjorde första gången! Så jag fick be dem gå fram och tillbaka flera gånger, och ja, det blev visst inte så värst spontant ... Heh. :) Men fint ändå!


På tal om fint, såhär såg solnedgången ut.


Tjugo minuter senare.


Sofia <3


Och när vi packat ihop och var på väg hem vände jag mig om och då såg himlen ut såhär.

No comments :

Post a Comment