också i november



November! Fotade väldigt lite men var glad! Här är några novembersmulor:


Lisa fyllde år och bjöd in till födelsedagsfrukost för personer som inte jobbar dagtid vardagar, det vill säga Tove, Anna-Karin, jag och så Lisa själv då.


Glatt födelsedagsbarn!


Sedan gick vi en sväng i det härliga höstvädret.


Jag promenerade mycket i allmänhet i november (som ni snart kommer märka är ungefär hälften av bilderna i det här inlägget från olika promenader), och det var fint ljus hemma på min gata ...


... och på promenadvägen upp mot golfbanan.


En dimmig kvällspromenad i Utby med Lisa blev det också.


Det var Duke's Place och Christian, Linnea och Anna-Karin kom hem till oss på för-middag. Mycket fint!


En till promenad, en av de finaste, en sådan där krispig. Jag promenerade en bit längs Delsjön och tänkte på att jag fortfarande inte tröttnat på att bo precis exakt här.


En lördagseftermiddag kom Birgit över på pysselhäng, och jag fotade bordet med pysselröran men glömde helt att fota Birgit själv. :)


Mer promenad, denna gång en måndagsförmiddag i Änggårdsbergen. Is på tjärnarna men ingen snö än.


En eftermiddag tog jag en helt spontan fika med Anna, en fika som blev nästan tre timmar. Vad det är underbart att känna sig så helt genompratad, men utan att älta - ni vet, den sortens samtal där man både får utvecklas och ladda batterierna!


Och när jag sedan promenerade hem från jobbet den kvällen såg Haga ut såhär. Det är inte ett fult liv det!

Afro-Cuban Allstars | Alto Songo

No comments :

Post a Comment