30 pictures of something good



01 | Någon jag umgås mycket med | Someone I spend a lot of time with



02 | En bild på mig | A picture of myself



03 | En bild på någon i min familj | A picture of someone in my family



04 | En bild på något som gör mig lycklig | A picture of something that makes me happy



05 | En gammal bild på mig | An old picture of myself



07 | En bild jag inte har bloggat förut | A picture I haven't posted before



08 | En bild på någon jag saknar | A picture of someone I miss



09 | En bild på en släkting | A picture of a relative of mine



10 | En bild på min favoritplats | A picture of my favorite place



11 | Någon jag kan berätta allt för | A person I can tell everything



12 | En bild på min vardag | A picture of my everyday life



13 | En bild från en plats jag älskar | A picture of a place I love



14 | En bild som påminner mig om gamla tider | A picture that reminds me of old times



16 | En bild på mig | A picture of myself



17 | En ovanlig bild | An unusual picture



18 | En bild på min fritid | A picture of my spare time



19 | En bild jag är nöjd med | A picture I'm satisfied with



20 | En bild på mina närmaste | A picture of the people who are closest to me



21 | En person som alltid ställer upp för mig | A person who is always there for me



22 | En bild från en tid i livet jag saknar | A picture from a time in life I miss



23 | En bild från i somras | A picture from last summer



24 | En bild som gör mig glad | A picture that makes me happy



25 | En person som alltid gör mig glad | A person who always makes me happy



26 | Någon jag alltid har roligt med | Someone I'm always having fun with



28 | En galen bild | A crazy picture



29 | Den senaste bilden på mig själv | The latest picture of myself



30 | Någon jag aldrig kommer släppa taget om | Someone I'll never let go of



Hittade det här hos Sandra Juto och tyckte det var roligt. Jag borde göra sådana grejer oftare, det är så roligt och inspirerande att titta igenom gamla bilder. Jag håller på att försöka välja ut bilder till ett fotoalbum över förra året. Inte lätt att rensa. Jösses, vilket galet fint liv jag har!

***

I found this at Sandra Juto and thought it was fun. I should do these things more often, it's so inspiring and so much fun to look through old photos. I'm trying to decide which photos should go in my photo album for last year. Not an easy task. Gosh, my life is so beautiful!

Bo Kaspers Orkester | Semester

No comments :

Post a Comment