more blue



Precis som jag misstänkte föll färgen ur efter några veckor och det blev blågrått och ganska dassigt, som ni ser ovan. Det var ju en risk jag tog, så jag klagade inte, men (kanske just därför?) blev jag erbjuden att lägga i mer färg för halva priset. Ja tack! Det var förunderligt att ha lika fint blått hår som efter första gången, men utan att ha blekt så hiskeligt innan. Nu känns det ju som mitt vanliga riktiga hår direkt och inte som svinto.

Jag skämtar inte när jag säger att det här är något av det allra bästa jag gjort med mitt hår. Men det där blågrå gillade jag alls inte, så när det börjar falla ur igen nu om några veckor gör jag nog av med det. Ändå så himla värt det för den här tiden. Jag blir lycklig av att se mig i spegeln!

***

Just as I suspected the hair dye washed out after a few weeks and my hair turned gradually into a grayish light blue hue, pictured above. It was a risk I took, and I didn't complain, but when they offered me to dye it again for half of the price I said yes please. It was a amazing to have as lovely blue hair as last time, but without having to bleach it before. It feels like my own good hair right away instead of feeling like steel wool.

I'm not kidding when I say that this is one of the best things I've ever done with my hair. But I didn't like that blue-gray in between color, so when it starts to wash out again I'll just get rid of it. Still, so worth it for just this time. Looking in the mirror makes me so happy!


No comments :

Post a Comment