ett socialt liv



Eftersom jag blev så deppig av att ligga hemma på soffan och vara trött nästan all min lediga tid förra veckan bestämde jag mig för att försöka ha ett socialt liv och träffa mina fina vänner den här veckan, trots jobbet. Det har varit fenomenalt trevligt! Och nu är jag toktrött! Och ska jobba lördag och söndag ... Hm, jag kanske får satsa på någon sorts kompromiss nästa vecka ...

***

Since I got so down by spending all my free time last week being tired on the couch I decided to try and have a social life and see my good friends this week even though work a lot. It's been awesome! And now I'm really really tired! And I'm working Saturday and Sunday ... Hm, maybe I have to try some kind of compromise next week ...

Adele | Someone Like You

No comments :

Post a Comment