lista



Vilken dag är det idag?
Söndag 28 juli (det här inlägget är ju tidsinställt eftersom jag är bortrest).

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?


Vad ska du göra ikväll?
Klockan är kvart i tio nu, så så mycket är det inte kvar av kvällen. Det som är kvar ska jag ägna åt att stryka lakan medan jag kollar på No Strings Attached (en av mina favorit-romantiska komedier).

Visa en bild du inte minns ha tagits:


Det är jag längst till vänster och så min kusin Erika, min bror Henrik och min kusin Anton, hemma hos mormor och morfar.

Säg två bra uttryck:
"Vänta och se" (för att jag tenderar att glömma att allting löser sig) och "korv" (används som kraftuttryck)

Vem saknar du?


Karro, Johan S och Fredrik. Kom hem från era himla sommartillhåll nån gång då! Vill ha spelkväll, dricka shots alt. skratta åt er när ni gör det, lyssna på bra och dålig musik samt spela jazz. Kom hem!

Vad blir du glad av få höra att du är?
Inspirerande.

En bild på något som är asbra att ha:


Glass slår ju aldrig fel.

Vad vill du ha?
Ett sångpedagogsjobb, ett jazzband som tokgillar min musik, ett förstahandskontrakt, en dansträningspartner, fler spelningar, massage, bättre självkänsla, hopp om att sorgen ska gå över sen.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:


Vad är du dålig på?
Värdesätta mig själv.

Vad tänker du baka i veckan?
Inget, jag gillar inte att baka.

Vad tycker du är roligt?


Lindy hop! Det är så fruktansvärt roligt!

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Som vanligt tror jag, men med håret på ända? Kan någon rapportera som har sett mig nyvaken?

Vem gillar du just nu?


Anna som jag har hängt med hela kvällen och som är en så sjukt bra person <3

Vad var det första du snodde?
Ett paket tuggummi när jag var och handlade med mamma och var kanske fem år eller så.

En bild då du dricker alkohol:


Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Rensa i mitt förråd.

Vad bävar du inför?
Arbetslösheten efter jul.

Vad händer i helgen?


Fjällvandrar! Jaaa!

Listan snodd av Niotillfem.

Travis Sullivan's Bjorkestra | Hyperballad

No comments :

Post a Comment