en vecka på folkteatern


Sista veckan i augusti var vi på Folkteatern med Sångensemblen Amanda. Det såg ut såhär.


Måndag Hej Folkteatern! Fint att vara här.


Tisdag Patraskorkestern repar. Genrepet samma kväll var också mitt första och enda rep på vissa delar av föreställningen, en ganska overklig känsla.


Onsdag Scensminket känns i alla fall bekant sedan förr.


Torsdag Rätt mycket slagverk i denna show!


Fredag Mina scenkläder. Alla var så himla fina i blått och turkost och grönt. Jag önskar att jag hade kunnat fota alla, jag önskar att jag hade kunnat fota mycket mer, hela föreställningen, faktiskt. Men det är ju svårt när man själv är på scen. :)


Lördag Ingen kommentar. :)

Det var nypremiär för Hunger, en föreställning som alla i kören hade gjort tidigare utom jag. Två rep och ett genrep hade jag på mig att sätta det, och så en film och ett inte helt med verkligheten överensstämmande notarkiv. Jag fixade det. Är faktiskt rätt så stolt. Men framförallt; jag hade så fruktansvärt roligt. Varje stund jag var på scen, hela tiden så helt och hållet uppe i det. Det är den bästa känslan jag vet: Helt och hållet uppe i det.

Amanda | Papa Loko

No comments :

Post a Comment